U ovoj rubrici ćete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja o rezervacijama.
Prilikom izrade rezervacije mora se navesti točno vrijeme preuzimanja vozila, no ukoliko želite promijeniti vrijeme preuzimanja molimo Vas da kontaktirate naš rezervacijski ured ili poslovnicu preuzimanja.
Poželjno je napraviti rezervaciju minimalno 24 sata unaprijed, dok je u sezoni visoke potražnje (7. i 8. mjesec) poželjno napraviti i nekoliko dana unaprijed.
Svakako preporučamo rezervirati dodatnu opremu prije najma kako biste bili sigurni da će dodatna oprema biti raspoloživa u trenutku preuzimanja vozila.
Ukoliko niste dobili potvrdu rezervacije na Vašu upisanu e-mail adresu, molimo provjerite "Neželjenu poštu". Ukoliko i dalje ne možete naći potvrdu, molimo Vas da kontaktirate naš rezervacijski ured na reservations@oryx-rent.hr ili broj telefona +385 (0)1 2900 333.
Ne plaća se nikakva naknada za izradu i otkazivanje rezervacije.
Ne možemo jamčiti da li će vozilo biti diesel ili benzin ukoliko nije iskazano na našoj web stranici.
Ne možemo jamčiti određenu marku, model ili boju vozila, već možemo garantirati samo kategoriju vozila.
U ovoj rubrici ćete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja o načinima i uvjetima plaćanja.
Polog nije moguće ostaviti u gotovini, potrebna je kreditna kartica.
Kreditna kartica služi kao jamstvo plaćanja najma. Prilikom preuzimanja vozila autoriziramo kreditnu karticu (rezerviramo sredstva) na iznos odgovornosti (iznos ovisi o vrsti zaštitnih klauzula koje odaberete). Vrijeme potrebno da se sredstva odblokiraju može potrajati i do 30 dana ovisno o banci.
Platiti možete kreditnim i debitnim karticama te gotovinom (EUR), zamjenom za American Express bodove, virmanom ukoliko je tako naznačeno prilikom rezervacije, obročnim plaćanjem.
Da.
Može u slučaju da se nakon najma ukaže potreba za eventualnom dodatnom naplatom (kazna za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila, prekršajne kazne, štete otkrivene nakon pranja vozila koje nisu bile vidljive u slučaju da je vozilo bilo izrazito prljavo, štete na vozilu ili vraćanje s manjom količinom goriva otkrivene nakon povratka vozila putem key boxa). O svim naknadnim terećenjima bit ćete obaviješteni putem elektroničke pošte ili telefona.
Učešće u šteti je maksimalni iznos koji se naplaćuje u slučaju novonastalih oštećenja na vozilu, a depozit je iznos koji uključuje učešće u šteti plus troškove koji su dogovoreni prilikom preuzimanja vozila (npr. najam vozila, dodatna oprema…).
Zaštitne klauzule možete uzeti i prilikom preuzimanja vozila te će Vam naši djelatnici dodatno pojasniti koje pogodnosti Vam one donose.
Plaćanjem naknada za zaštitne klauzule ne ograničava se niti isključuje odgovornost korisnika i u drugim okolnostima predviđenim zakonskim propisima i pravilima osiguranja koja uređuju gubitak prava iz osiguranja. Također, navedene klauzule ne isključuju niti ograničavaju odgovornost za štete na vozilu prouzročene ratnim operacijama ili pobunama, niti štete zbog gubitka/oštećenja dodatne i obvezne opreme vozila, ključeva i dokumenata. Također dodatne zaštitne klauzule ni u kom slučaju ne ograničavaju niti isključuju odgovornost korisnika za štete nastale trećim osobama i njihovoj imovini.
Ako nemate zaštitne klauzule, šteta će se naplatiti od iznosa depozita po cjeniku nastavno na cjenik za vašu kategoriju vozila.
Možete platiti prilikom preuzimanja. Tada se smanjuje iznos predautorizacije (uz zaštitne klauzule, predautorizacija se svodi na minimum).
U ovoj rubrici ćete naći odgovore na najčešće postavljana općenita pitanja.
Naknada za prijelaz granice plaća se samo ako putujete u zemlje koje nisu u EU jer je veći rizik od krađe, šteta i sl. u tim zemljama. Naknada iznosi 59,00 EUR i NE ovisi o broju dana najma niti o broju zemalja koje ćete posjetiti.
Da, trebate platiti naknadu.
Autoceste u RH plaćaju se gotovinom ili bankovnom karticom prilikom izlaska s autoceste.
Parkirnu kaznu možete platiti direktno izdavatelju ili prilikom vraćanja vozila uz dodatne administrativne troškove. Ukoliko počinite prekršaj, mi ćemo kao vlasnik vozila dobiti kaznu o kojoj ćemo Vas obavijestiti putem elektroničke pošte ili telefona.
Da, ako vozilo nije vraćeno kako je i preuzeto već je unutrašnjost vozila prljava ili se kršila zabrana pušenja.
Nažalost nismo u mogućnosti osigurati parking za Vaše osobno vozilo, no možemo Vas uputiti gdje možete parkirati vozilo za vrijeme trajanja najma.
Ne, to nije moguće.
Basic paket (uključen u cijenu) - Ugovaranjem ovog paketa svodi se/ograničava odgovornost korisnika na plaćanje ugovorne kazne za slučaj oštećenja vozila (CDW) odnosno za slučaj krađe vozila (TP), sukladno Općim uvjetima ugovora o najmu vozila ORYX-a i do iznosa propisanih cjenicima ORYX-a.
Silver paket - Ugovaranjem i plaćanjem ovog paketa Korisnik se oslobađa obveze plaćanja ugovorne kazne, ali ova klauzula ne ograničava odgovornost Korisnika za: uništenje/oštećenje automobilskih guma, naplatka ili poklopca naplatka, donjeg postroja vozila i stakala, sve sukladno Općim uvjetima ugovora o najmu vozila ORYX-a.
Gold paket – Ugovaranjem i plaćanjem ovog paketa Korisnik se u potpunosti oslobađa obveze naknade štete na vozilu, kao i obveze plaćanja ugovorne kazne, sve sukladno Općim uvjetima ugovora o najmu vozila ORYX-a.
Platinum paket – Ugovaranjem i plaćanjem ovog paketa korisnik se u potpunosti oslobađa obveze naknade štete na vozilu i obveze plaćanja ugovorne kazne. Ovaj paket također osigurava vozače i putnike od nesretnog slučaja, za slučaj smrti ili invalidnosti, a do iznosa propisanih od osiguravajuće kuće kod koje je osigurano ORYX-ovo vozilo, sukladno uvjetima te osiguravajuće kuće.
U ovoj rubrici ćete naći odgovore na najčešće postavljana tehnička pitanja.
U našim vozilima nije dozvoljeno pušenje. Ukoliko dođe do kršenja zabrane snosi se naknada za uslugu kemijskog čišćenja vozila.
Da, no imajte na umu da se snosi naknada za uslugu kemijskog čišćenja ako se zaprlja unutrašnjost vozila.
U slučaju da vozilo nema pun spremnika goriva, vozilo možete vratiti s istom razinom goriva kako ste ga i preuzeli.
Vrsta goriva upisana je na ugovoru o najmu te na dokumentima od vozila. Također, oznaka goriva nalazi se i na unutarnjoj strani poklopca spremnika goriva.
U poslovnici plaćate gorivo koje nedostaje i uslugu tankiranja vozila.
Sva naša vozila opremljena su obveznom opremom koja odgovaraju lokalnim i europskim zakonima o sigurnosti cestovnog prometa.
Obvezna oprema sastoji se od reflektirajućeg prsluka, sigurnosnog trokuta, seta prve pomoći, seta rezervnih žaruljica te osigurača koji se nalaze u etuiju spremljenom u prtljažniku vozila, vatrogasnog aparata te zimskih guma u periodu od 15. studenog do 15. travnja.
U tom slučaju obavezno kontaktirajte poslovnicu kako bismo mogli poduzeti određene korake i omogućili Vam da što prije nastavite koristiti vozilo.
Po zakonu sva djeca do 150cm moraju biti vezana u autosjedalici koja je pričvršćena u vozilu.
Sve dječje sjedalice su ispravne i čiste, a upute o postavljanju nalaze se na svakoj sjedalici. Djelatnici Oryx-a nisu dužni postaviti sjedalicu u vozilo, ali će Vam svakako pomoći pri tome.
Obavezno nazovite policiju i obavijestiti poslovnicu.
U tom slučaju potrebno je kontaktirati poslovnicu. Svakako obratite pozornost na lampice i poruke na instrument ploči vozila i koristite se priručnikom koji se nalazi u pretincu ispred suvozačevog sjedala.
Prije i poslije svakog najma vrši se zajednički pregled vozila te sve štete koje su na vozilu navedene su opisom i slikom u sustavu i na check listi.
Obavezno kontaktirajte poslovnicu koja Vam je izdala vozilo.
Naplaćuje se ako se u servisu utvrdi da je vozač odgovoran za nastali problem na vozilu (izuzeće je ako stranka ima ugovorenu naknadu Pomoć na cesti).
U roku od 24 sata dobit ćete zamjensko vozilo uz moguće naknade.
Kontaktirajte najbližu poslovnicu kako biste je vratili. U tom slučaju platit ćete samo vrijeme korištenja dodatne opreme.
U ovoj rubrici ćete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja o uvjetima najma vozila.
Za iznajmljivanje vozila potrebna Vam je važeća vozačka dozvola, osobna iskaznica ili putovnica te kreditna kartica na ime vozača (Diners, Visa, Master, American Express).
Internacionalnu vozačku dozvolu potrebno je posjedovati u slučaju da Vaša vozačka dozvola nije tiskana latiničnim pismom.
Minimalna starosna dob za iznajmiti vozilo je 18 godina s time da je potrebna barem jedna godina vozačkog iskustva. Vozači mlađi od 21 godinu plaćaju naknadu za mladog vozača. Ne postoji maksimalna starosna dob.
Ne postoji, imate neograničen broj kilometara koji možete prijeći.
Može. U tom slučaju moguća je naplata naknade za dodatnog vozača (provjeriti uvjete rezervacije).
Vozilo možete preuzeti i vratiti van radnog vremena uz dodatnu naknadu za vraćanje/preuzimanje van radnog vremena. Vraćanje vozila u našim poslovnicama na aerodromima je bez naknade te uključuje tzv. Key box (pretinac za odlaganje ključeva).
U našoj ponudi dodatne opreme nalazi se: GPS, WiFi, povišena dječja sjedalica, dječja sjedalica (9-30kg), sjedalica za dojenčad (0-13kg). Pregled iste nalazi se na linku.
Vozilo se može vratiti u drugu poslovnicu, no u tom slučaju može se platiti dodatna naknada. Svakako prije kontaktirajte poslovnicu ili rezervacijski ured kako biste saznali eventualne dodatne naknade.
Smijete, ali uz dodatnu naknadu. Važno je da nas o tome obavijestite prilikom preuzimanja vozila. Ukoliko se ne navede, klijent snosi odgovornost ukoliko dođe do nastanka štete na trajektu.
Možete zatražiti veće vozilo prilikom rezervacije ili u poslovnicu i dobiti veće vozilo od rezerviranog uz dodatnu naknadu te ukoliko je traženo vozilo dostupno u tom trenutku.
Najam može trajati manje od 24 sata, no minimalna naplata je 1 dan, odnosno 24 sata.
Da, vozilo možete vratiti prije predviđenog datuma uz prethodnu najavu.
Dopušteno kašnjenje je 1 sat. Nakon tog vremena obračunava se dodatan dan i naknada za kašnjenje.
Moguće je uz dodatnu naknadu koja ovisi o udaljenosti poslovnice i tražene lokacije.
Može te u tom slučaju ne trebate uliti gorivo prije povratka.
Može, no u tom slučaju ta osoba mora biti naznačena na ugovoru kao dodatni vozač.
Ne možemo izdati vozilo osobi koja nema fizički prisutne dokumente.
Ako ste nas prethodno obavijestili, vozilo će Vas čekati sve do dolaska, u protivnom ne možemo garantirati da će vozilo biti dostupno do Vašeg dolaska.
Da, sve što trebate napraviti je doći do najbliže poslovnice, a naplata će se izvršiti na kraju najma za razdoblje korištenja te usluge.
Iznos depozita ovisi o grupi vozila koja se unajmljuje i periodu korištenja. Za svaku grupu vozila postoje različiti iznosi odgovornosti u slučaju štete na vozilu.
Vozilo ćete pregledati zajedno sa našim djelatnikom i usporediti eventualna oštećenja na vozilu s oštećenjima koja se nalaze na ugovoru o najmu.
Svakako kontaktirajte poslovnicu ili rezervacijski ured. Potrudit ćemo se omogućiti Vam isto vozilo, no isto ne možemo garantirati.