FAQ

PAI

Plaćanjem dnevnog dodatka za osiguranje putnika (PAI-ja) vozač i putnici osigurani su od nesretnog slučaja za slučaj smrti i invalidnosti do iznosa propisanih od osigurateljne kuće kod koje je osigurano ORYX-ovo vozilo.

WUG

(Wheel, Underside & Glass Inssurance ) – plaćanjem te naknade ugovara se pokriće za uništenje/oštećenje guma, naplatka ili poklopca naplatka, uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila i stakala. WUG ne pokriva rizike od oštećenja unutrašnjosti vozila (osim ako je ono posljedica nesreće).

CDW+

Ako korisnik ima osiguranje CDW+, njegova odgovornost za štetu na vozilu umanjuje se na 0 kn, tj. u slučaju štete na vozilu, korisnik ne plaća ni iznos franšize. CDW+ ne pokriva rizike: za uništenje/oštećenje guma, naplatka ili poklopca naplatka, za uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila, unutrašnjosti vozila (osim ako je unutrašnjost oštećena u nesreći) i stakala.

Toleriramo sat vremena kašnjenja bez dodatne naplate. Prilikom preuzimanja vozila na šalteru provjeri koliko smiješ kasniti budući da u iznimnim slučajevima toleriramo i dulje kašnjenje bez dodatne naplate.

Da. Ako želiš ili trebaš promijeniti rezervaciju, odaberi „Promjena ili otkaz rezervacije“. Možeš i nazvati na telefonski broj +385 (0)1 2900 333 ili poslati e-mail na reservations@oryx-rent.hr te navesti broj svoje rezervacije da bi je otkazali ili promijenili.

U slučaju prometne nezgode ili krađe/nestanka vozila, korisnik je obvezan pozvati policiju i zatražiti zapisnik o događaju te u najbližoj ORYX-ovoj poslovnici zatražiti daljnje upute.

Ako je vozilo rezervirano izravno putem ORYX-a, na povratku plaćate onoliko koliko ste vozilo imali u najmu. Ako rezerviraš vozilo putem online agencija, trebaš provjeriti njihove uvjete najma.

Našim automobilima može se putovati i u druge zemlje. Prije preuzimanja vozila trebaš najaviti ORYX-u prilikom rezervacije ili preuzimanja vozila da namjeravaš putovati u druge zemlje, za što ORYX može naplatiti dodatnu naknadu u skladu s tarifom (prekogranična naknada).

Kreditna kartica služi kao jamstvo plaćanja. Prilikom preuzimanja vozila autoriziramo kreditnu karticu (rezerviramo sredstva) na iznos odgovornosti (iznos ovisi o vrsti osiguranja na koje pristanete). Ako na kraju najma plaćaš istom kreditnom karticom, razlika između krajnje cijene i iznosa autorizacije deblokira se najčešće za 24 sata. Ako plaćaš gotovinom ili drugom karticom, vrijeme potrebno da se sredstva deblokiraju ovisi o banci. Najčešće je to trideset dana od početka najma.

Osnovno osiguranje ograničava korisnikovu odgovornost za štetu na ORYX-ovu vozilu do iznosa franšize/učešća u šteti. Ako korisnik ima osnovno osiguranje, odgovara za štetu najviše do iznosa franšize ako postoji policijski zapisnik o nezgodi, u skladu s ORYX-ovom tarifom za klasu vozila o kojoj je riječ.

Osnovnim osiguranjem nisu pokriveni rizici za:

  • Uništenje/oštećenje automobilskih guma
  • Uništenje/oštećenje naplatka ili poklopca naplatka
  • Uništenje/oštećenje donjeg postroja vozila
  • Uništenje/oštećenje unutrašnjosti vozila i stakala

Preporučujemo plaćanje na kraju najma istom karticom na kojoj je provedena predautorizacija jer bi se ovisno o tvojoj banci eventualni ostatak sredstava trebao deblokirati u roku od nekoliko dana. U slučaju da platiš nekim drugim načinom, sredstva ti mogu biti blokirana do trideset dana, ovisno o banci; to ne ovisi o ORYX-u.

Ne. Vinjetu si obveznan sam kupiti na graničnom prijelazu.

Ne. Za preuzimanje vozila potrebna je kreditna kartica.

Da. Vozila možeš vratiti kod naših partnera izvan Republike Hrvatske na sljedećim lokacijama uz posebnu naknadu:

Budimpešta (Mađarska), Ljubljana i Maribor (Slovenija), Beograd (Srbija), Sarajevo i Mostar (BiH), Podgorica, Tivat (Crna Gora).

Sva vozila koja imamo u floti nova su, odnosno stara maksimalno dvanaest mjeseci.

Ne. Za depozit primamo isključivo kreditne kartice (Visa, Mastercard, American Express i Diners).

Kilometraža je neograničena.

Možeš, no u tom slučaju naplaćuje se dostava ili preuzimanje vozila u iznosu od 28 EUR + PDV za dostave unutar grada u kojem imamo poslovnicu. Za dostavu u gradu u kojem nemamo poslovnice možeš se obratiti osoblju u najbližoj poslovnici te dogovoriti njezinu cijenu.

Možeš. U slučaju da je najam produljen za nekoliko dana, kolege u poslovnici provest će dodatnu predautorizaciju na tvojoj kreditnoj kartici.

Nije potrebno oprati vozilo. Ne naplaćujemo uslugu pranja vozila, osim u slučaju da je vozilo toliko prljavo da se ne da oprati, nego mora ići na kemijsko čišćenje.

U slučaju štete na vozilu obvezan/na si pozvati policiju, tražiti policijski zapisnik o šteti te obavijestiti bilo koju od poslovnica, koja će te dalje uputiti i organizirati eventualnu vučnu službu i zamjensko vozilo.

Ne moraš, no svakako preporučujemo da ih uzmeš. U slučaju da nemaš naša osiguranja, svaka eventualna šteta na vozilu naplaćuje se, ovisno o njezinu iznosu, do maksimalnog iznosa franšize za pojedino vozilo.

Ne. Osoba koja je vlasnik kreditne kartice obvezna je doći u poslovnicu prilikom preuzimanja vozila te potpisati ugovor o najmu i slip predautorizacije.

Možeš, no ako putuješ u zemlje koje nisu u EU-u, moraš platiti prekograničnu naknadu.